Yol Bombaları Uçurmaya Devam Ediyor

Irak'ın başkenti Bağdat'ın güneyinde dün bir Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.

Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, Amerikan devriyesinin geçişi sırasında patlatılan bombanın bir askerin ölümüne, üçünün yaralanmasına yol açtığı belirtildi. Başka bir açıklamada, herhangi bir çatışmayla bağlantı kurulmayarak bir Amerikan askerinin öldüğü belirtildi, ancak ayrıntı verilmedi

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti