İsrail'in keyfi uygulamaları devam ediyor. Siyonist İsrail ordusu, Purim Bayramı'ndan önce Batı Şeria ve Gazze Şeridi'ni gece yarısından itibaren ablukaya aldı.
İşgalci İsrail Ordusunun açıklamasında, Savunma Bakanı Amir Peretz'in kararıyla uygulanan ambargonun 5 Mart Pazartesi gecesi kaldırılacağı belirtildi. Ablukanın amacının, karnaval havasında geçen bayram boyunca olabilecek operasyonları önlemek olduğu kaydedildi.
Yahudiler Purim Bayramı'nı ziyafet vererek, aile ziyaretleri yaparak ve değişik kıyafetler giyerek kutluyor.
Yahudi'ye Bayram, Müslüman'a ise...
Siyonist İsrail ordusu, Purim Bayramı'ndan önce Batı Şeria ve Gazze Şeridi'ni gece yarısından itibaren ablukaya aldı.
Filistin Haberleri
Siyonistler Garantörlerin Şerefini de Bombalıyor
Kassam Tugayları’ndan Hizbullah’a Destek Mesajı