Türkiye'ye Şanghay'da İlk Görev Verildi! Türkiye, Şangay 5'lisinde 2017 Enerji Kulübü başkanı oldu. 23 Kasım 2016 Çarşamba 17:17 Türkiye, Enerji Kulübünün 2017 dönem başkanlığını üstlendi. İlk kez üyeler dışında bir ülkeye başkanlık verildi. Güncel Haberleri