Türkiye'ye Şanghay'da İlk Görev Verildi!

Türkiye, Şangay 5'lisinde 2017 Enerji Kulübü başkanı oldu.

Türkiye, Enerji Kulübünün 2017 dönem başkanlığını üstlendi. İlk kez üyeler dışında bir ülkeye başkanlık verildi.

Güncel Haberleri