Irak Devlet Başkanı Celal Talabani, devrik lider Saddam Hüseyin'in yargılandığı mahkemenin adil olduğunu, ancak karar hakkında yorum yapmayacağını söyledi.
Talabani, ülkesinde gerilim yaratacağı endişesiyle mahkeme kararı hakkında yorum yapmayacağını belirterek, "Irak adliyesinin bağımsızlığına saygı göstermeliyim, çünkü benim yorumlarım durumu etkileyebilir" diye konuştu.
Talabani: "Mahkeme adildi"
Irak Devlet Başkanı Celal Talabani, devrik lider Saddam Hüseyin'in yargılandığı mahkemenin adil olduğunu söyledi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti