Irak'taki sivil kayıplarının BM tarafından rapor haline getirilmesinin ardından,Beyaz Saray'dan savunma gecikmedi.Beyaz Saray sözcüsü "Ne yazıkki bu bir savaş" dedi
BM'nin yeni raporunda Irak'ta 2006'da hayatını kaybeden sivillerin sayısının 34 binden fazla olduğunun açıklanmasının ardından, Beyaz Saray, sivil kayıpların sayısının çok fazla olduğunu açıkladı ve bu ağır bilançonun faturasını başkalarına kesti.
Sözcü Tony Snow, "Sivil kayıpların bilançosunun çok ağır olduğu açıktır. Bu bilanço, sadece ABD'yi Irak'tan atmak değil, aynı zamanda Irak'ta zemin kazanmak peşindeki teröristlerin gizli faaliyetlerini göstermektedir" dedi.
Sözcü, ABD'nin Iraklıların kendilerini güvende hissettikleri bir toplumda yaşayabilmelerinin önemli olduğunu düşündüğünü de belirterek, bütün sivil kayıplardan dolayı üzüntü duyduklarını, bunların kabul edilemez olduğunu ifade etti ve "Ancak ne yazıkki bu bir savaş" dedi
Ne Yazıkki Bu Bir Savaş !
Irak'taki sivil kayıplarınınaçıklanmasının ardından, Beyaz Saray'dan savunma gecikmedi.Beyaz Saray sözcüsü "Ne yazıkki bu bir savaş" dedi
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti