Mısır Bağdat Büyükelçiliğini Tekrar Açacak

Mısır, 2005 yılında kapattığı Bağdat Büyükelçiliği'ni tekrar açacak.

Mısır Dışişleri Bakan Yardımcısı Muhammed Bedreddin yaptığı yazılı açıklamada, Arap ülkelerinin tamamında Mısır'ın diplomatik misyonun bulunduğunu, yakın bir zamanda Bağdat'ta da tam diplomatik temsil noktasına geleceklerini söyledi.

2005 yılında Mısır'ın Bağdat Büyükelçisi İhab Şerif'in kaçırılarak öldürülmesinin ardından Mısır, Irak'taki büyükelçiliğini kapatmış ve diplomatik temsilcilerini geri çekmişti.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti