Irak'ta meydana gelen bombalı saldırılarda, 2'si başkent Bağdat'ta olmak üzere 3 ABD askerinin daha öldürüldüğü açıklandı.
Akşam saatlerinde Amerikan Ordusu'ndan yapılan yazılı açıklamada, 2'si başkent Bağdat'ta, 1'i de Musul Kenti'nde düzenlenen bombalı saldırılarda 3 ABD askerinin daha öldüğü bildirildi. Bugün meydana gelen saldırılarda 7 askerin de yaralandığı ifade edilirken, son saldırı ile birlikte savaşın başladığı 2003 yılından bu yana ölen Amerikalı asker sayısının 2 bin 700'e yaklaştığı kaydedildi
İşgalcilerden kayıp
Irak'ta saldırılarda Abd askerlerinin kayıp verdiği bildirildi
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti