ABD ordusu, saldırıda kayıp askerinin bulunması gayesinin güdüldüğünü bildirdi. Açıklamada, ölüm mangası mensubu olduklarından şüphelenilen 13 kişinin tutuklandığı ifade edildi.
Saldırı dolayısıyla Şii milislerle şiddetli çatışmalar çıkmış, Başbakan Nuri El Maliki de saldırıya tepki göstermişti. Saldırıda sivil can kayıpları da olmuştu.
İşgalci ABD Sadr semtine tekrar saldırdı
ABD ve Irak kuvvetlerinin dün Bağdat'ta Mehdi Ordusu milislerinin karargahı durumundaki Sadr Semti'ne yaptığı saldırıların kayıp Amerikan askerinin bulunması gayesiyle gerçekleştirildiği bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti