Irak'ın batısındaki Anbar bölgesinde çıkan çatışmalarda 3 işgalci Amerikan askeri öldürüldü.
İşgalci ABD ordusundan yapılan açıklamada, El Anbar'da görev yapan 3 Amerikan deniz piyadesinin dün Irak'lı yerel direnişçiler tarafından öldürüldüğü belirtildi.
Son ölümlerle birlikte bu ay Irak'ta ölen Amerikalı asker sayısı 52'ye yükseldi. Savaş başladığından beri yaklaşık 2 bin 900 askerin öldüğü belirtiliyor.
İşgalci 3 ABD askeri öldürüldü
Irak'ın batısındaki Anbar bölgesinde çıkan çatışmalarda 3 işgalci Amerikan askeri öldürüldü.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti