Irka'ta iki günde 7 ABD'li asker öldürüldü

Dün Irak'ın başkenti Bağdat'ın güneybatısındaki bombalı saldırılarda, 6 ABD askeri öldürülmüştü. Bugün ise ABD'nin kayıpların bir yenisi daha eklendi.

Irak'ın Anbar vilayetinde bir Amerikan askerinin öldüğü bildirildi. ABD ordusundan yapılan açıklamada, askerin yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu yaşamını yitirdiği belirtildi.

Dün düzenlenen saldırılarda ise 6 ABD askeri öldürülmüştü.


Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti