Irak'ın Anbar vilayetinde bir Amerikan askerinin öldüğü bildirildi. ABD ordusundan yapılan açıklamada, askerin yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu yaşamını yitirdiği belirtildi.
Dün düzenlenen saldırılarda ise 6 ABD askeri öldürülmüştü.
Irka'ta iki günde 7 ABD'li asker öldürüldü
Dün Irak'ın başkenti Bağdat'ın güneybatısındaki bombalı saldırılarda, 6 ABD askeri öldürülmüştü. Bugün ise ABD'nin kayıpların bir yenisi daha eklendi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti