İran-ABD Görüşmesi Bağdat'ta Başladı
İran-ABD Görüşmesi Bağdat'ta Başladı
İran ve Amerika heyetleri, Irak'ın güvenliği konusunu görüşmek üzere bugün Bağdat'ta görüşüyor. Iraklı ve Amerikalı yetkililer, görüşmenin Başbakan Nuri El Maliki'nin ofisinde başladığını belirttiler. Amerikan elçiliğinden bir yetkili, görüşmenin "güvenlik konusunda uzman isimler düzeyinde" olduğunu söyledi.
İran'ın ISNA haber ajansı da toplantıyı doğrularken, görüşmeye Tahran adına İran'ın Bağdat Büyükelçisi Hüseyin Kazımi Kumi'nin katıldığını kaydetti. Kazımi Kumi, ISNA'ya yaptığı açıklamada görüşmede üçlü bir güvenlik komitesi oluşturulmasını ve bunun sorumluluklarını görüşeceklerini söyledi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti