Irak'ta büyük bir polis grubu Amerikan işgal güçlerinin kendilerine hayvan ve köle gibi muamelesi yaptığı gerekçesiyle polis merkezlerinin önünde toplu bir protesto gösterisi düzenledi.
Bağdat'ın doğusunda Meştal bölgesinde Reşad polis merkezinin önünde toplanan polisler "Amerika'ya hayır!" "İşgalciler Defolsun!" sloganları atarak, işgalin başlangıcından bu yana bir ilki gerçekleştirdiler.
Amerikan işgal güçlerinin Irak polisine aşağılayıcı muamelede bulunduğu gerekçesiyle protesto gösterisinin yapıldığı belirtilmekle birlikte, Amerikan işgal güçleri ile Irak hükümet güçlerinin arasındaki gerginliğin giderek büyüyeceği de ileri sürülüyor.
Irak'ta Polisler de Amerika'ya Başkaldırdı
Irak'ta büyük bir polis grubu Amerikan işgal güçlerinin kendilerine hayvan ve köle gibi muamelesi yaptığı gerekçesiyle polis merkezlerinin önünde toplu bir protesto gösterisi düzenledi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti