Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeydoğusunda bulunan Diyala bölgesinde patlama meydana geldi. Olayda ilk belirlemelere göre 3 ABD askeri öldü.
Irak'ta görev yapan 3 ABD askeri, Diyala bölgesinde yaşanan patlamada öldü. ABD ordusu tarafından yapılan açıklamada patlamanın devriye görevi yapan ABD askerlerinin bölgeden geçtiği sırada yaşandığı kaydedildi. Olaya ilişkin ayrıntılı açıklama yapılmazken, meydana gelen bu son olayla birlikte ABD ordusunun 2003 yılı Mart ayından bu yana Irak'ta kaybettiği asker sayısı 3 bin 407'ye yükseldi.
Irak'ta Patlama: 3 Ölü
Irak'ın Başkenti Bağdat'ın Kuzeydoğusunda Bulunan Diyala Bölgesinde Patlama Meydana Geldi. Olayda İlk Belirlemelere Göre 3 İşgalci Öldü.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti