Amerikan ordusunun açıklamasında, başkent Bağdat'ın batısındaki El Anbar bölgesinde, bir bombanın patlaması sonucu yaralanan bir askerin,
kaldırıldığı hastanede öldüğü belirtildi.
Açıklamada, dün de Bağdat'ın kuzeyinde yola yerleştirilen bir bombanın
patlaması sonucu bir Amerikan askerinin öldüğü kaydedildi.
Irak'ın 2003 martındaki işgalinden bu yana ölen Amerikan askerlerinin resmi
sayısının 4010'a çıktığı bildiriliyor.
Irak'ta İki ABD Askeri Öldürüldü
Irak'ta 2 ayrı bölgedeki patlamalarda, 2 Amerikan askerinin öldüğü bildirildi…
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti