Irak'ta bir ABD askeri daha öldü

Irak'ın başkenti Bağdat'ın batısında dün meydana gelen bir patlamada bir Amerikan askerinin öldüğü bildirildi

Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, askerin dün öğlene doğru, Bağdat'ın batısında, aracında seyir halindeyken patlayan bomba yüzünden öldüğü kaydedildi.

Ekim ayını 104 kayıpla kapatan Amerikan ordusu, dünkü ölümle Kasım ayına da ölümle başlamış oldu.

Irak'ın işgal edildiği Mart 2003'ten bu yana da ölen Amerikan askerlerinin sayısı 2 bin 817'ye yükseldi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti