Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyinde bir Amerikan helikopterinin düştüğü ve 2 Amerikan askerinin öldüğü bildirildi.
Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, helikopterin Selahaddin eyaletinde, bugün düştüğü belirtildi. Ancak helikopterin neden düştüğü konusunda herhangi bir açıklama yapılmadı
Irak'ta Amerikan helikopteri düştü: 2 ölü
Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyinde bir Amerikan helikopterinin düştüğü ve 2 Amerikan askerinin öldüğü bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti