Irak'ta 7. ABD helikopteri düşürüldü

İşgalcilerin başı helikopter düşüren direnişçiler ile dertte.

İşgalcilerin başı helikopter düşüren direnişçiler ile dertte. Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyinde işgalci ABD Ordusu'na ait bir Apache hekilopteri daha düşürüldü.

Görgü tanıkları, Bağdat'ın 20 kilometre kuzeyindeki Taci'de düşürülen helikopterde 2 mürettebat bulunduğunu bildirdi.

Irak'ta son 3 haftada daha önce de 6 helikopter düşmüştü. Düşen araçların en az 4'ünün omuzdan atılan roketlerle düşürüldüğü belirlenmişti.

Son düşen helikopter akabinde açıklamada bulunan işgalci ordu birliklerinden bir sözcü helikopterlerin uçuşları ile ilgili olarak taktik değişikliğine gidileceğini bildirmişti.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti