Irak'ta 3 Amerikan Askeri Öldürüldü

Irak'ın başkenti Bağdat ile kuzeyindeki Diyala eyaletinde dün düzenlenen bombalı saldırılarda 3 ABD askerinin öldüğü bildirildi.

Irak'ın başkenti Bağdat ile kuzeyindeki Diyala eyaletinde dün düzenlenen bombalı saldırılarda 3 ABD askerinin öldüğü bildirildi.

ABD Ordusu'ndan yapılan açıklamaya göre, Diyala'da yol kenarına yerleştirilen bombayla düzenlenen iki ayrı saldırıda iki asker öldü, 6'sı yaralandı. Bağdat'ın batısındaki benzer bir saldırıda da bir asker öldü

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti