Irak'ta 3 Amerikan askeri kayboldu

Irak'ın başkenti Bağdat'ın batısında 3 Amerikan askerinden haber alınamadığı bildirildi.

ABD Ordusu'ndan yapılan açıklamada askerlerin direnişçiler tarafından kaçırıldığı üzerinde durulduğu ifade edildi.

Felluce'de kontrol noktası kuran ABD güçleri, askerlerin batıdaki El Anbar eyaletine götürülmesini engellemeye çalışıyor.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti