Irak'ın Diyala bölgesinde, işgalci ABD askerlerinden 3 tanesinin daha öldüğü bildirildi.
ABD ordusundan yapılan açıklamada, 2 ABD askerinin, araçlarının yol kenarına yerleştirilen bombaya çarpması, diğerinin de hafif silahlarla açılan ateşte yaralanması sonucu öldükleri bildirildi.
Bölgede 9 ABD askerinin de yaralandığı kaydedildi.
Irak'ta 3 ABD askeri öldü
Irak'ın Diyala bölgesinde, işgalci ABD askerlerinden 3 tanesinin daha öldüğü bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti