Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, askerlerden birinin, Selahaddin vilayetinde askeri araca düzenlenen ilk saldırıda öldüğü, diğerinin ise, başkent Bağdat'ın kuzeyinde devriye gezerken düzenlenen saldırıda aldığı yaralar yüzünden öldüğü belirtildi.
Irak'ın işgalinden bu yana 4 binin üzerinde askerini kaybeden ABD'nin,
Nisan ayının ilk yarısındaki kayıpları ise 24'e ulaştı.
Irak'ta 2 ABD askeri öldü
Irak'ta dün 2 ayrı saldırıda 2 Amerikan askerinin öldüğü bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti