Irak'ta 2 ABD askeri daha öldürüldü

Irak'ta direnişçilerin düzenlediği silahlı saldırıda, 1 Amerikan askerinin hayatını kaybettiği açıklandı.

Amerikan ordusundan bugün yapılan açıklamada, Irak'ın kuzey doğusunda salı günü Diyale mevkiinde direnişçilerle girilen çatışmada 2 askerin öldürüldüğü ve aynı gün ölen asker sayısının toplam 7 olduğu belirtildi.

Amerika bu güne kadar Irak'ta 2,860 askerini kaybetti. Bu ay ölen ABD askeri sayısı 42'ye ulaştı

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti