ABD ordusundan yapılan açıklamada, dün başkent Bağdat'ta 2 Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi
Açıklamada, askerlerin Bağdat'ın batısında devriye gezerken yola döşenen bombaların patlaması sonucu öldüğü ifade edildi.
Son açıklamayla birlikte Irak'ta işgalin başladığı 2003 yılı Mart ayından bu yana öldürülen Amerikalı asker sayısı 3 bin 620'ye yükseldi.
Irak'ta 2 ABD Askeri Daha Öldü
ABD Ordusundan Yapılan Açıklamada, Dün Başkent Bağdat'ta 2 Amerikan Askerinin Öldürüldüğü Bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti