Irak’ta yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu bir işgalci Amerikan askeri öldü.
İşgalci Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, Bağdat’ın güneyinde meydana gelen patlamada yaralanan askerin, dün öldüğü bildirildi. Ölen askerin, patlama olduğu sırada askeri aracın yanında yürümekte olduğu kaydedildi.
AP rakamlarına göre, savaş başladığından beri ölen Amerikan askerlerinin sayısı 3859’a ulaştı
Irak'ta 1 ABD Askeri Öldü
Irak İşgalcilere mezar olmaya devam ediyor...
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti