İşgalci Amerikan ordu karargahından yapılan açıklamada, askerin dün yerel saat 15:30 sıralarında bir çatışmada öldüğü belirtildi. Bu ay içinde Irak'ta yaklaşık 70 işgalci Amerikan askeri öldürüldü. Amerikan askerlerinin en fazla kayıp verdiği ay geçtiğimiz Ekim ayı idi. Bu ayda 104 Amerikan askeri hayatını kaybetmişti.
Irak'ta 1 ABD askeri daha öldürüldü
Irak'ın başkenti Bağdat'ta 1 Amerikan askeri öldürüldü.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti