Irak'da 7 Amerikan askeri öldürüldü

Irak'ta başkent Bağdat ve El Anbar bölgesinde Amerikan askerlerine düzenlenen saldırılarda 7 Amerikan askeri öldü.

Amerikan ordusunun açıklamasına göre, Bağdat'ın doğusunda bir askeri aracın geçeceği yolda bir bombanın infilak etmesi sonucu 3 asker öldü.

El Anbar bölgesinde Amerikan askerlerine düzenlenen saldırıda da 3 deniz piyadesinin hayatını kaybettiği belirtilen açıklamada, aynı bölgede yaralanan bir askerin de öldüğü kaydedildi.

Ramadi ve Felluce kentleri arasında bulunan El Anbar'da Amerikan güçleri ve Sünni direnişçiler arasında sık sık şiddetli çatışmalar çıkıyor. Böylece, Irak'ta 2003'ten beri hayatını kaybeden Amerikan askeri sayısı 2 bin 825'e çıktı.

AA

haber7

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti