İşgalci ABD ordusu, geçen iki hafta boyunca 20 askerin ölümüyle sonuçlanan 4 helikopter düşmesinin direnişçilerin ateş açması sonucu gerçekleştiğini bildirdi.
ABD ordu sözcüsü Tümgeneral William Caldwell, helikopterlerin direnişçiler tarafından vurulduğunu belirterek, ordunun saldırıları engellemek amacıyla taktiklerini değiştirdiğini ifade etti. Caldwell, "Gördüğümüz şeylere dayanarak, helikopterlerimizi nasıl kullanmamız gerektiği konusunda yöntemlerimiz ve hareketlerimizde düzeltmeler yapıyoruz" dedi.
20 Ocak ila 2 Şubat arasında 4 ABD helikopteri Bağdat ve çevresinde düşmüş, olaylarda 20 asker hayatını ölmüştü.
Helikopterleri Direnişçiler Düşürdü
İşgalci ABD ordusu, geçen iki hafta boyunca 4 helikopter düşmesinin direnişçilerin ateş açması sonucu gerçekleştiğini bildirdi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti