Halepçe Katliamı 20. Yılında Lanetlendi

En az 5 bin kişinin hayatını kaybettiği Halepçe katliamı 20. yıldönümünde Türkiye ve Kuzey Irak'ın birçok bölgesinde anıldı.

Kuzey Irak'ın Süleymaniye kentine bağlı Halepçe kasabasındaki anmaya Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir ile Şırnak, Bitlis ve Doğubeyazıt belediye başkanları da katıldı. Halepçe Belediyesi'nin davetlisi olarak bölgeye gelen Baydemir, katliamı kınadı. Halepçeli Kürtler Yadigar Anıtı'na giderek, ölenler için dua etti. Katliamın 20. yıldönümü nedeniyle ayrıca, Kuzey Irak'ta 5 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. Türkiye'de de İstanbul, Ankara, Diyarbakır, Muğla, Antalya, Uşak, Van, Batman, Hakkari ve Bitlis gibi illerde anma etkinlikleri düzenlendi.
Yeni şafak

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti