Düşen Helikopterde 2 ABD Askeri Öldü

Irak'ta ABD Hava Kuvvetleri'ne ait Blackhawks tipi bir helikopterin düştüğü açıklandı. Helikopterin düşme sebebiyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Irak'ta akşam saatlerinde düşen ABD helikopterinde bulunan 14 askerden 2'sinin öldüğü, 12'sinin de yaralandığı bildirildi.

ABD Ordusu'nun Irak'taki karargahından yapılan açıklamada, başkent Bağdat'ın 25 kilometre güneydoğusundaki Salman Pak yakınlarında düşen ABD Ordusu'na ait Blackhawk tipi helikopterde bulunan 14 askerden 2'sinin öldüğü ifade edildi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti