Bağdat'ın güneyinde yol kenarına yerleştirilen bir bombanın infilak etmesi sonucu, araçlarıyla devriye gezmekte olan 3 ABD askerinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Irak'taki, ABD liderliğindeki koalisyondan bugün yapılan açıklamada, 3 ABD askerinin Cumartesi günü, Bağdat'ın güneyinde araçlarının bir patlayıcıya çarpması sonucu öldüğü kaydedildi. Ordu sabah saatlerinde de, Irak'ın Anbar ilinde gerçekleşen bir çatışmada yaralanan ABD'li bir donanma askerinin Cumartesi günü öldüğünü duyurmuştu.
Irak savaşının başladığı Mart 2003'ten bu yana Irak'ta ölen ABD'li askerlerin sayısı 2 bin 759'a yükseldi
Dün Bağdat'ta 3 ABD Askeri Öldü
Bağdat'ın güneyinde yol kenarına yerleştirilen bir bombanın infilak etmesi sonucu, araçlarıyla devriye gezmekte olan 3 ABD askerinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti