Irak hükümet sözcüsü Ali El Dabbağ, ülkesinin, savunmaya yardımcı olacak yabancı askerlere 10 yıl daha ihtiyacı olduğunu, ancak Amerikan üslerine izin vermeyeceklerini açıkladı.
Sözcü El Dabbağ, ayrıca Irak'ın işgali ya da bir savaşa karışmak gibi bir tehdit bulunmadığını, ancak gelecek 10 yılda Irak'ı savunacak bir ordunun ülkeyi koruması gerektiğini kaydetti.
El Dabbağ, diğer taraftan daimi ABD üsleri bulundurulmasını kabul etmeyeceklerini, bu ülkede yabancı askerin varlığını kabul edecek bir Iraklının bulunmadığını da söyledi. Sözcü, "Amerika Amerika'dır, Irak ise Irak" diye konuştu.
Dabbağ: ABD 10 Yıl Daha Kalsın
Irak hükümet sözcüsü Ali El Dabbağ, "Yabancı askerlere 10 yıl daha ihtiyacımız var" dedi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti