ABD Başkanı George Bush, devrik lider Saddam Hüseyin'in idama mahkum edilmesini "Irak'ın başarısı" olarak değerlendirdi.
Waco kentinde seçim gezisine çıkarken gazetecilerle konuşan Bush, "Mahkumiyet kararı, Irak için büyük başarı. Bu dava, Irak halkının, bir zorbanın yasalarını hukuk devletiyle değiştirme çabasında mihenk taşı olmuştur" dedi.
"Bunun, Irak'taki genç demokrasi ve anayasal yönetim açısından çok önemli başarı olduğu" yorumunu yapan Bush, Irak'ın daha yapacak çok işi olduğunu söyledi.
Saddam Hüseyin, 1980'lerde Şii Duceyl köyünde katliam yaptırmaktan bu sabah idam cezasına çarptırılmıştı.
Bush ,Saddam'ın idamını yorumladı
"Bunun, Irak'taki genç demokrasi ve anayasal yönetim açısından çok önemli başarı olduğu" yorumunu yapan Bush, Irak'ın daha yapacak çok işi olduğunu söyledi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti