27 haziranda başbakanlık koltuğunu bırakacak olan Blair, Avam Kamarası'nda bugün çeşitli sorulara cevap verirken, "oyunda yokum, demenin büyük hata olacağını" söyledi.
"Müslümanlar demokrasi istiyordu" diyen Blair, müslümanların en büyük düşmanının Batı değil, İslamcı terör olduğunu iddia etti. Blair, "Batı dünyası, terör tehdidi yüzünden demokrasiyi savunmaktan vazgeçerse büyük hata işler" diye konuştu.
Irak'taki ölümlerin ağır sorumluluğunu hissettiğini de belirten Blair, "Ama, keşke Saddam'ı ve Taliban'ı devirmeseydik deme noktasına gelmemeliyiz. Yoksa geleceğimiz, güvenliğimiz ve bütün dünyada savunduğumuz değerler açısından vahim hata olur bu..." dedi.
Getirdiğiniz Demokrasi Adındaki Melun Düzeni Gördük (T.H)
Blair'den Ikıntılı Açıklama :"Müslümanlar Demokrasi İstedi"
Blair'den Irak işgaline ilginç savunma...
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti