ABD ordusu, Irak'ın başkenti Bağdat yakınlarında görev yapan 2 ABD askerinin öldüğünü duyurdu.
ABD Ordu Sözcüsü tarafından yapılan açıklamada askerlerin yol kenarına döşenen mayına basarak hayatlarını kaybettikleri bildirildi. Meydana gelen bu son olayla birlikte Pentagon kaynaklarındaki verilere göre ABD ordusu 2003 yılı Mart ayından bu yana 3 bin 377 askerini kaybetti.
Bağdat'ta İki ABD Askeri Daha Öldürüldü.
ABD ordusu, Irak'ın başkenti Bağdat yakınlarında görev yapan 2 ABD askerinin öldüğünü duyurdu.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti