ABD ordusundan yapılan açıklamada, Irak'ın başkenti Bağdat'ın farklı bölgelerinde meydana gelen saldırılarda 8 Amerikan askerinin öldüğü belirtildi.
Saldırılarda bomba ve silahların kullanıldığı belirtilirken, çok sayıda ABD askerinin de yaralandığı kaydedildi.
Rakamlar, Irak'ın Amerikan askerleri için içinden çıkılmaz bir hal aldığını gösteriyor.
Bağdat'ta 8 ABD askeri öldürüldü
Irak'ın başkenti Bağdat'ta son 24 saat içinde 8 Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti