Bağdat'ta 8 ABD askeri öldürüldü

Irak'ın başkenti Bağdat'ta son 24 saat içinde 8 Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.

ABD ordusundan yapılan açıklamada, Irak'ın başkenti Bağdat'ın farklı bölgelerinde meydana gelen saldırılarda 8 Amerikan askerinin öldüğü belirtildi.
Saldırılarda bomba ve silahların kullanıldığı belirtilirken, çok sayıda ABD askerinin de yaralandığı kaydedildi.
Rakamlar, Irak'ın Amerikan askerleri için içinden çıkılmaz bir hal aldığını gösteriyor.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti