Irak polisi, başkent Bağdat'ın kuzeyinde 42 kişinin kaçırıldığını bildirdi. Tikrit polisi, silahlı kişilerin Bağdat'a gelmekte olan bir minibüsü durdurarak içindeki 42 kişiyi kaçırdığını belirtti.
Irak emniyetine bağı Ortak Koordinasyon Merkezi sözcüsü, olayın Sünnileri yoğun yaşadığı Selahaddin eyaletindeki Tarmiya kenti yakınında meydana geldiğini kaydetti. Olayda 42 kişinin kayıp olduğu belirtildi.
Irak'ta artan mezheplerarası şiddet olayında birçok Sünninin, evlerinden kaçırılarak infaz edildiği bildiriliyordu.
Bağdat'ta 42 kişi kaçırıldı
Irak polisi, başkent Bağdat'ın kuzeyinde 42 kişinin kaçırıldığını bildirdi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti