Bağdat'ta 3 işgalci ABD Askeri Yaralandı

Bağdat'ın doğusundaki Cadida semtinde 3 ABD askeri bir bombanın infilak etmesi sonucu yaralandı

ABD ordu sözcüsü Binbaşı William Willhoite yaptığı açıklamada, içinde 3 askerin bulunduğu aracın, patlayıcı düzeneğe çarpması sonucu askerlerin yaralandığını bildirdi.

Pazar gününden bu yana Irak'ta 17 ABD'li asker öldü.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti