Bağdat'ta 3 ABD askeri öldü

İşgalci Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, dün başkent Bağdat'ta 3 ABD askerinin öldüğü, 2 askerin de yaralandığı bildirildi.

İşgalci Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, dün başkent Bağdat'ta 3 ABD askerinin öldüğü, 2 askerin de yaralandığı bildirildi.

Açıklamada, askerlerin dün sabah saatlerinde düzenlenen bir operasyon sırasında hayatlarını kaybettikleri belirtildi ancak detaylı bilgi verilmedi.

Son hadisenin ardından Pentagon verilerine göre, ABD işgalinin başladığı 2003 Mart tarihinden bu yana ölen ABD'li asker sayısı 2 bin 876'ya yükseldi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti