ABD ordusundan yapılan açıklamada, Bağdat'ın kuzeydoğusunda, Irak
güvenlik güçlerine ait bir kontrol noktasına dün düzenlenen saldırıda
''22 direnişçinin öldürüldüğü ve geri kalan düşman güçlerinin çekilmek
zorunda bırakıldığı'' belirtildi.
Açıklamada, ''Suçluların hafif silahlarla açtıkları ateş etkisizdi ve
ABD askerleriyle Irak güvenlik güçleri saldırıda kayıp vermedi''
iddiaları yer aldı.
Bağdat'ta 22 direnişçi katledildi
Iraklı direnişçilerin, başkent Bağdat'ta bir kontrol noktasına düzenledikleri saldırıda direnişçilerden 22'sinin katledildiği bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti