Bağdat'ta 2 işgalci ABD askeri öldürüldü

Bağdat'ta, yarım saat arayla gerçekleşen 2 ayrı saldırıda 2 ABD askeri öldürüldü.

ABD ordusu, Bağdat'ın kuzeydoğusunda yol kenarına yerleştirilen bombanın patlatılmasıyla bir askerinin öldüğünü bildirdi. Askeri açıklamada, bir ABD askerinin de Bağdat'ın kuzey bölgesinde, hafif silahlarla açılan ateş sonucu öldüğü ifade edildi. Saldırıların ikisinin de pazar günü gerçekleştirildiği açıklandı.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti