ABD ordusundan yapılan açıklamada, "Muharebe devriyesi, şehrin batısındaki bir mahellede mezhepsel şiddeti önlemek amacıyla Irak ordusuyla ortak operasyonlar düzenliyordu. Bomba devriye araçlarından birinin yanında infilak etti" ifadeleri yer aldı.
Bu son ölümle birlikte Irak işgalinin başladığı Mart 2003'ten bu yana hayatını kaybeden ABD askerlerinin sayısı 2 bin 912'ye yükseldi.
Bağdat'ta 1 ABD askeri öldürüldü
Bağdat'ta bir ABD askerinin direnişçiler tarafından yol kenarına yerleştirilen bir bombayla öldürüldüğü bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti