"Arap Irak'ta ABD ve İngiltere'nin hiçbir müttefiki yok. Sünniler dört yıldır direnişte. Iraklı Şiiler, işgali bir amaç için desteklediler: Meşru yollardan seçimle iktidara gelebilmek için. Ve şimdi iktidarı işgalcilerle paylaşmak istemiyorlar.
"Irak'ta bu kadar yabancı güvenlik şirketinin olması Amerika, İngiltere ve Irak hükümetinin, kendilerini korumaları için Iraklılara güvenemeyeceklerini bildiklerine işaret ediyor."
'ABD ve İngiltere'nin Irak'ta müttefiki yok'
Independent yazarı Patrick Cockburn İngilizlerin kaçırılması olayının Irak'la ilgili başka bir gerçeği gözler önüne serdiğini yazıyor:
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti