ABD Sadr Kentini Bombaladı

Amerikan savaş uçaklarının Bağdat’ın Sadr kentindeki bazı bölgeleri bombaladığı bildiriliyor.

Irak ulusal haber ajansı VANA’nın güvenlik kaynaklarına dayanarak bildirdiğine göre Amerikan birlikleri Mehdi Ordusu üyelerini yakalama gerekçesiyle savaş uçaklarının desteğinde Sadr kentinin bazı bölgelerini bombaladı.

Amerikan saldırısı sonucu iki kişinin öldüğü 10’dan fazla kişinin de yaralandığı bildirliyor.

Amerikan ordusundan konuyla ilgili olarak henüz açıklama yapılmadı.

Amerikan savaş uçakları dün de Sadr kentini bombalamış, saldırı sonunda 2 Iraklı ölmüş beş Iraklı da yaralanmıştı.

YDH

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti