ABD KAN KAYBEDİYOR

Irak'ın başkenti Bağdat'ın güneyinde meydana gelen patlamada bir Amerikan askeri öldü.

Irak'ın başkenti Bağdat'ın güneyinde meydana gelen patlamada bir Amerikan askeri öldü.

Amerikan ordusunun açıklamasında, devriye görevi yapan Amerikan askerlerinin yakınında bir bombanın infilak etmesi sonucu bir askerin hayatını kaybettiği, 2 askerin yaralandığı belirtildi

Böylece, Irak'ın 2003'ün mart ayında işgalinden bu yana bu ülkede ölen Amerikan askerlerinin sayısı 3356'ya yükseldi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti