ABD, Iraklı Polisleri Öldürdü

Irak'ın kuzeyindeki Kerkük'te 3 Iraklı polis memurunun Amerikalı askerler tarafından kazara öldürüldükleri açıklandı.

İşgalci Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, polislerin bulunduğu araca, hız limitinin aşılması üzerine ateş açıldığı ve bir polisin de yaralandığı belirtildi.

Açıklamada, işgal kuvvetlerinin, sadece düşman tehditlerine karşılık vermek konusunda her çabayı harcadığı, polislerin ölümüyle sonuçlanan olaydan büyük üzüntü duyulduğu kaydedildi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti