ABD Askerleri Sağlık Bakanlığını Bastı

ABD askerleri, Irak Sağlık Bakanlığı'na baskın düzenledi.

Polis kaynaklarından alınan bilgilere göre, ABD askerleri bu sabah Irak Sağlık Bakanlığı binasına baskın düzenledi. Baskının gerekçesi olarak, bakanlığın Mukteda El Sadr yandaşları tarafından yönetildiği ve Sadr'a bağlı silahlı birimlerin binayı infaz merkezi olarak kullandığı iddiaları gösterildi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti