Adlarının açıklanmasını istemeyen Irak güvenlik yetkilileri, işgal ordusuna ait aracın Bağdat'ın kuzeyindeki Tobçi mahallesinde sivil bir araca ateş açtığını, 2 sivilin hayatını kaybettiğini, 6'sının yaralandığını belirtti. İşgal ordusu sözcüsüyse "haberi araştırdıklarını" söylemekle yetindi.
İşgal ordusunun karıştığı benzer olaylarda 2 günde hayatını kaybeden sivillerin sayısı 9'a çıktı. Bağdat'ın kuzeyindeki Şaab semtinde bu sabah Amerikan askerlerinin, Raşid bankası çalışanlarını taşıyan minibüse ateş açması sonucu 4 kişi yaşamını yitirmişti. Beyci kentindeyse dün Amerikan askerlerinin ateşinde biri çocuk 3 kişi hayatını kaybetmişti.
ABD Askerleri Irak'ta Sivilleri Katletti
Irak'ın başkenti Bağdat'ta, Amerikan işgalcilerinin açtığı ateşte 2 sivilin hayatını kaybettiği bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti