48 Saatte 6 ABD Askeri Öldü

İşgalci ABD ordusu Irak'ta son 2 günde 6 Amerikan askerinin öldürüldüğünü açıkladı.

İşgalci ABD ordusu Irak'ta son 2 günde 6 Amerikan askerinin öldürüldüğünü açıkladı.

Ordunun açıklamasında, 4 askerin başkent Bağdat'ın kuzeyindeki Diyala'da, araçlarının yakınında meydana gelen patlamada öldükleri belirtildi.

Açıklamada, Bağdat'ın kuzeyinde önceki gün vurularak yaralanan bir askerin kaldırıldığı hastanede dün öldüğü kaydedildi.

Açıklamaya göre, bir Amerikan askeri de Tikrit'te görev başında değilken öldü. Bu askerin ölümüyle ilgili soruşturma açıldığı belirtildi.

Böylece Irak'ta 2003'ün mart ayından bu yana ölen Amerikan askerlerinin sayısı 3122'ye yükseldi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti