Irak'ın başkenti Bağdat'ın batısında devriye görevini gerçekleştiren işgalci ABD askerlerine yönelik saldırıda 3 Amerikan askeri öldü, 2 asker de yaralandı.
Ordudan yapılan açıklamada, askerlerin sabah saatlerindeki devriye görevinden döndükleri sırada yol kenarına yerleştirilen bombanın patladığı ifade edildi.
Dün meydana geldiği açıklanan olayın ardından Aralık ayı içinde hayatını kaybeden asker saısı 40'ı aştı. İşgalin başladığı Mart 2003 tarihinden bu yana ise Irak'ta 2 bin 928 ABD askeri öldü..
3 ABD askeri öldü
Devriye görevini gerçekleştiren işgalci ABD askerlerine yönelik saldırıda 3 Amerikan askeri öldü, 2 asker de yaralandı.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti