Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, askerlerden birinin silahla vurularak, diğerinin patlamada öldüğü belirtildi.
Askerlerin, haftalardır Şii direnişçilerle yoğun çatışmaların yaşandığı Sadr mahallesinde öldürülmedikleri de kaydedildi.
2 Amerikan askeri öldü
Irak'ın başkenti Bağdat'ta dün akşam 2 Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti