2 Amerikan askeri öldü

Irak'ın başkenti Bağdat'ta dün akşam 2 Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.

Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, askerlerden birinin silahla vurularak, diğerinin patlamada öldüğü belirtildi.

Askerlerin, haftalardır Şii direnişçilerle yoğun çatışmaların yaşandığı Sadr mahallesinde öldürülmedikleri de kaydedildi.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti